סדנת הרזיה אישית  |  בעיות "נשיות"  |  Isatis Spray – טיפול סיני בגרון להקלה מיידית  |  ניקוי כבד  |  



סובלים מהפרעות שינה ? טיפ מהרפואה הסינית
דף הבית >> טיפים >> סובלים מהפרעות שינה ? טיפ מהרפואה הסינית
להלן המלצות הרפואה הסינית לשינה טובה:
  • שמירה על חשיבה רגועה, אכילה קלה לפני השינה, ופעילות גופנית מתונה.
 
  • התרגשות יתר או מאמץ מחשבתי מוגזם עלולים לפגוע בחשיבה ולהפריע לשינה. לפיכך, על כל אחד לנסות להרגיע את מוחו רגע לפני שהוא מנסה להירדם. בחיבור ´מיומנות השינה´ של קאי ג´י-טונג משושלת סונג, מצוין שתחילה על המחשבה להיות רגועה, ואחר כך העיניים.
 
  • על האדם להימנע מאכילה רגע לפני שהוא ניגש למיטתו... אם הקיבה מלאה במזון, האנרגיה נתקעת בנקודה זו ואינה יכול להיכנס פנימה אל רמת תת-ההכרה.
 
  • פעילות גופנית קלה עשויה לעזור לפני השינה. פעילות זו מטהרת את החשיבה מבעיות היום ומשפרת את המיחזור של האנרגיה. החיבור ´סודות האבן הסגולה´, ממליץ לאדם לצעוד 100 צעדים בחדרו לפני שהוא הולך לישון. עם זאת, פעילויות גופניות נמרצות מדי אינן מומלצות, כיוון שהן עלולות להקשות על ההירדמות.
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



צור קשר | מפת האתר  | תקנון האתר

* תוספי התזונה שבאתר זה אינם מיועדים לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעת מחלות, ואין לראות בכתוב בפרסום זה כייחוס של סגולות אלו לתוספי תזונה אלו ואינם מהווים תחליף לטיפול רפואי כל שהוא. כל המידע שנרשם באתר זה נלקח מסיפרות מקצועית ברפואה הסינית ומסתמך על נסיון עתיר שנים  
הן בעולם והן במרפאתינו.
 

 

מנוהל על ידי marcomonline הקמת עסקים באינטרנט